Frisyr, fransar och snela hestar.

Nu har jag bokat tid för klippning imorgon, vi får se vad det blir men jag har lite idéer, längden ska jag behålla i alla fall. Hur mycket längd det nu blir kvar, frisörer har gärna en förkärlek för att cutta av halva håret.

Jag föreslog för karln att jag skulle göra en britney och raka av allt, det tyckte han lät som en bra idé.


Klippningen jag gjorde sist, skitsnygg, tyvärr är lugg väldigt svårskött
och är i princip bara fin när man kliver ut från salongen.

Sedan har jag, i ytlighetens tecken också köpt en ögonfransförlängning via groupon. Har hört att det är något man gärna inte ska göra fler gånger eftersom det sliter på de naturliga fransarna. Men en gång vill jag gärna testa, man behöver piffa upp sig så här i vintertider.
Det räcker gott och väl med att man är likblek och bitter.

Idag tänkte jag försöka få pappa att vi kan övningsköra ut till ridskolan där jag vill börja. Skulle vara trevligt att se sig omkring lite och träffa personalen som jobbar där.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback