I don't want to live on this planet... Anymore.

Asso gud vad man inte orkar läsa bloggar där man föreförsta inte kan stava o föreandra geggar ihop texten genom att göra den kursiv, centrera o sånna saker !!!

Å sen de här me att dom är så jävla arga på alla haters, FUCK YOU JA BRYR MIG INTE ALLS, DET ÄR DÄRFÖR JAG SKRIVER EN HELT AGRESSSIV TEKTS I VERSALER OCH FETSTIL FÖR JA BRYR MIG INTE ALLA E AVENSJUKA PÅ ATT JA ÄR SÅ SNYGG, NU ÄR PATTETTISKA !!!!



Å om non skriver nått kritiskt så skriver man ett jettelångt inlägg om hur lite man bryr sej eller om hur sorglig/pattetisk personen är, fasten personen inte igenklien har skrivit nåt elakt utan kanshe bara en helt vanlig fråga som bloggaren, därför att den har en ganska låg IQ-kvor missuppfattar.

MEN JAG BEHÖVER JU INTE LÄSA DERAS BLOGGAR!!111 *asaarg*

Nej men ja blir fett lack på att de åtminstonDE inte kan skriva en normal text som för de första e läsbar å för det andra stava ett ända ord rätt.

Det gör ont i min skäl.


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback