Julafton och saknad.

Imorgon är det julafton.

Som vanligt gick min plan att köpa alla julklappar i november käpprätt åt fanders. Så jag ska ut och handla dem idag efter jobbet tillsammans med alla andra stresspellar.

Men imorgon är det julefrid får vi hoppas, jag slipper allt vad matlagning och fixande heter eftersom jag jobbar (cause I'm a sneaky bastard), men jag får i alla fall ägna mig åt det jag gillar mest - nämligen slå in julklapparna.

Pappa och frugan hans har jul-pimpat lägenheten till max med en jättefin gran och dekorationer över allt. Det är lite julfeeling trots att snön lyser med sin frånvaro, och trots att jag är sämst på jul överhuvudtaget, inte ens ätit en lussebulle i år.

Karln befinner sig någonstans i Amazonas djungler, eller på kusten. Vilken av dom är oklart eftersom han är avklippt från omvärlden just nu. Och jag saknar så att jag nästan kreverar.

Utan Jane, ingen Tarzan.

Ska förövrigt kolla om det finns några platser kvar på min gamla ridskola nu efter jul.
Operation skaffa sig ett liv har just påbörjats.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback