Min erfarenhet av pedofiler.

När jag var 12 år gammal reggade jag mig på hemsida som då hette "Vilda Webben". Ingen snuskig sida som namnet kanske antyder, utan en helt vanlig community där folk kunde skriva till varandra.
Jag blev medlem för att jag ville skriva med en av pappas väninnor som jag hade fin kontakt med.

Jag gjorde en sida, la upp en suddig webcambild på mitt ansikte och utbytte mail med den här kvinnan.
Responsen jag fick från männen där var sjuk. Män mellan 30 och 50 började bomba mig med mail.
De skrev komplimanger, att jag såg mogen ut för min ålder och gick ganska snabbt in på sexuella saker. Ett tonvis gubbar ville träffa mig IRL och ha sex.

Men 12-åring!

Aldrig under hela min tid som internetanvändare har jag fått så mycket mail som då.
Lyckligtvis var jag en förståndig tolvåring som förstod att dessa män var helt jävla sjuka i huvudet och svarade inte på mailen.

Nu har jag skrivit till ecpat online angående en 65-årig gubbe som addade mig på MSN för ett antal år sedan.
Han sa att han var pensionerad modellfotograf som gärna fotograferade tjejer bara för skojs skull.
Jo tjena, men jag började chatta med honom för att luska ut mer om hans intentions och låtsades att jag gick på hans historia.

Ganska snart blev jag addad av en 14-årig "tjej", som sa sig vara vän med denna gubbe. "Hon" hade visningsbilder på "sig själv" och då och då också bilder där "hon" sög kuk exempelvis.
Hon hade också statusar som t ex: "Om ni fyller på mitt kontantkort får ni se mig naken"
"Älskar gubbkuk" och "Sven ("modellfotograden)" är huur snäll som helst".

Jag hoppas vid gudarna att ingen naiv liten tjej därute sväljer hans historia, eller tror på den här tjejens existens. Lyckligtvis är dagens tonåringar långt mer erfarna kring det här med internet och förstår ganska snabbt om något inte stämmer.
Men det finns säkert en och annan som tyvärr går på dessa lögner.

Så om någon stöter på en liknande äcklig pedofiljävel som jag nämnde ovan, gör en insats och varna andra alternativt anmäl till ecpat. Dom ska fan inte komma undan.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback