Släng av borderline?

Min kollega satt bakom mig och fixade med ett fotoalbum som hon ska ge till sin mamma i julklapp. Hon visade mig en hemsida där man kan göra fotoböcker av sina facebookbilder. Då plötsligt slog det mig vad mitt nästa projekt är; jag ska naturligtvis pula ihop fotoalbum!

När jag gjorde Villes album var jag i extas (nej, jag har inget liv.) det var såå kul att sitta och pyssla och fixa fina fotoalbum. Jag har mängder av bilder som jag kan göra album av, Peruresan till exempel, så tråkigt att ha de på datorn.

Ett annat projekt är också att börja på min bok, men till det behöver jag en laptop, jag kan inte sitta ute i vardagsrummet och skriva den. I need privacy. Sen ska jag också snygga till bloggdesignen lite, inte för att mitt nylle inte är vackert nog, men designen i övrigt är rätt dull.

Så fort jag kommer hem ska jag ladda upp alla bilder på www.fujidirekt.se, en jättebra framkallningssida som jag använt mig av förut.
Jag ska pyssla bort hela vintern. Det är vad jag ska göra.
Och jag sätter inte lilltån utanför dörren om jag inte absolut måste förrän i april någongång.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback