Nyårsklänningar och renovering.

Idag ska det målas i rummet, slänger in en före/efter bild här sen så ni får se hur jädrans fint det blev.
På fredag tänker jag sätta min bror att slänga på en klickgolv (det är hur bra som helst med händiga familjemedlemmar)

Sedan är det fritt fram för mig att sätta tänderna i det nya rummet (yaay!)
Förra gången jag skulle inreda var jag väldigt kaxig och trodde att det skulle vara hur enkelt som helst, bara gå in på IKEA och proppa korgen full.

- Icke! Det är skitsvårt, kombinera färger, hur/var man ska placera hyllor etc. Jag är fortfarande helt nollställd när det kommer till den punkten, kommer bli lika svårt denna gång.

Jag älskar ju att vara ute i god tid med saker och faktum är att jag halvt har bestämt mig för vilken nyårsklänning jag ska ha.
Är det något som driver mig till vansinne är det att springa runt svettig i affärer med ett antal armbågar i sidorna och försöka titta ut en klänning samtidigt som "Last Christmas" går på repeat i alla butiker.
Så jag drar en rövare och beställer från internet.

Jag hoppas vid gudarna att den sitter bra för jag beställer från en engelsk sida och jag är inte helt hundra på att den går och returnera.
Jag hittade den först på asos men där fanns inte färgen jag ville ha kvar i min storlek så jag gick till märkets egna sida och där fanns den.

Hur som haver är det bra att jag har saker att göra, för jag känner att min årliga vinterdepp börjar göra sig påmind.
Nästa vinter ska jag utomlands, and that's a fact.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback