Gräsänkling.

Min pojkvän har gett sig av till Sydamerika, han lämnade mig i detta mörka, kalla rövhål, måtte han åtminstone komma tillbaka med en lamabebis som han lovat för att gottgöra detta.

"Men.. Ska din pojkvän till sydamerika, är du inte orolig?" Tänker ni då genast och syftar på dessa faktorer;






Nu är det dock så att han har kommit till fel del av sydamerika och kommer snarare att mötas av dessa uppsyner under sin resa;







På frågan om jag är orolig är svaret nej.

Jag anlände till Hufvudstaden igår och tog en taxi hem från centralen, jag gick före i den så kallade "taxikön" som finnes utanför centralstationen och fick en hel drös upprörda taxichaufförer på mig.
"Ey, jag stod först i kön"
"Okej, men jag är kund, likväl som jag väljer vad jag vill konsumera kan jag också välja vilken chaufför jag vill ska köra mig".
Så sa jag inte men jag hamnade i bilen med världen skönaste kurd som menade på att jag skulle
"Skkkkit i dom, jag pissar på dom"

Han pissade på nästan allt, jag har aldrig garvat så mycket under en taxiresa, jag fick bland annat lära mig att araber inte kan parkera osv.

Dagens varför: Varför tycker inte min mage om kaffe lika mycket som jag? Ser alltid gravid ut efter första koppen.

Kommentarer
carro

hahahahha jag dör, JAG PISSAR PÅ DEM

2011-11-20 @ 10:09:44

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback