Introduktion.

Nya tider, ny blogg. Bienvenue.




Vad är den äckligaste mat du vet?
tycker typ ingen mat är äcklig, men kassler är ingen favvis.

Vad ångrar du i livet (om något)?
all tid jag har ägnat på att förakta mig själv.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
att jag hade legat med en kille när jag i själva verket var 13 år och inte ens hade hånglat.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
myzigt, stickat, knästrumpor. 

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
runt 1000-lappen, har lagt ner bra mycket mer pengar på håret.

Har du någon oanad talang?
jag kan nudda bakhuvudet med tåspetsarna.

Vad gjorde du i helgen?
jobbade.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
övningssköra, packa, handla vinterhandskar, tvätta och åka till götlabörg!

Vad har du på dig just nu?
vinröd långärmad tröja instoppad i ett par jeans.

Senaste låt du lyssnade på?
My love is your love - Whitney Houston

Bästa skönhetsknep?
fylla i ögonbrynen och se till att ha välvårdade naglar.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
jeans, tisha, kostym är porrigt också.

Och fulast?
Amerikanernas, utsvängda jeans och bowlingskjortor *buäh*

Vem saknar du?
Anna och William.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att jag kommer på ett helt awesome manus blir bästsäljande författarinna.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Anna, systrami och Astrid Lindgren.

Bästa filmen nånsin?
The Butterfly Effect

Bästa boken nånsin?
Rrrr.. Allkäraste syster

Vilka tidningar läser du?
Pondus och Cosmo (hatkärlek)

Vad önskar du att du var bättre på?
franska och spanska

Är du religiös?
tror på andlighet av någon form men tillhör ingen religion

Vad är din största rädsla?
att dö.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
att jag är en dum blondin eller att jag inte kommer bli något, vilket förövrigt är befängt.

Vilka personer betyder mest i ditt liv?
de som står mig närmast.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
hemlis, men jag har ett namn bestämt.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
en koenigsegg.

De tre finaste sms du fått i år?
deru.


Kommentarer
Rebenga

Naa vad fint Emsi, stort lycka till med nya bloggen!

2011-10-17 @ 10:19:30
Anna

hej. jag älskar dig. typ jättemycket.

2011-10-18 @ 01:28:32
Bloggadress: http://dearstarla.blogg.se/

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback