Kunde jag blivit sjuk med olägligt?!

Kände bara att jag var tvungen att skriva att leffe-inlägg och klaga av mig.

Inte bara åkte jag hem från min älskling igår utan jag blev också sjuk. S-j-u-k.
Det suger inte enbart därför att jag avskyr att vara sjuk, för att jag blir rastlös, bitter och allmänt uppgiven utan också därför att den här veckan är den minst lämpliga för mig att bli sjuk.

Den här veckan ska jag;
- Skriva förarprovet (det är så lätt att plugga när man ligger knockad i feber)
- Jobba (jag hatar att vara hemma från jobbet
- Övningssköra i massor (inte heller så lätt när man har feber)
- Gå till tandläkaren (andas genom näsborrarna när man är förkyld, neiiihjj)
- Träffa min mormor som är i Stockholm typ 2 gånger om året
- Träffa min älskade Anna som jag inte har sett på evigheter känns det som
- KÖRA UPP!

Hur ska jag hinna allt?!

Jag har lust att dunka huvudet i något hårt just nu.
Fan.

Kommentarer
cäääääääärro

OCH FIRA MIG PÅ LÖRDAG HALLÅ

2011-10-25 @ 23:39:48

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback