I have no idea what I'm doing.

Som ni ser håller jag fortfarande på att punda med designen. Lucky me har fått tag på ett jättesnäll webdesignskillad person som hjälper mig.

Jag kör sista finishen efter helgen eftersom jag åker till Tallinn med alla galningar på mitt jobb. Flyget går nästan direkt efter jobbet.

Ibland visar sig min ADD lite mer än vanligt, det är främst när jag är stressad.
Imorse letade jag först efter min plånbok, efter jag hittat den letade jag efter mitt pass (samtidigt som jag svor och skrek "JAG TAR FAN LIVET AV MIG SNART" något som roade min bror väldigt mycket. När jag slutligen hittade mitt förbannade pass tappade jag bort jackan som jag precis haft på mig.

Bror, som skulle skjutsa mig till jobbet idag satt i soffan och halvsov/garvade åt mig.

Men jag lyckades samla ihop mig själv och alla mina tillhörigheter tillslut, sedan blir det Torsk på Tallinn. Dock saknar vi en Lasse Kongo, då hade resan blivit episk.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback