Bra dag #2

Så kan jag skriva ännu ett inlägg om en fantastisk dag. Denna gång träffade jag min kompis Carro för första gången sen i mars, den damen har en benägenhet att dra utomlands lite randomly.
 
Det kändes som att vara 9 år igen, vi spelade The Sims, åt middag med hennes familj som jag har känt nu i 16 år och jag började garva så att tårarna sprutade vid matbordet.
 
Så här såg det ut för ca 15 år sedan, jag i vit tröja, Carro i den färgglada
 
Nu har jag precis kommit upp ur duschen efter en liten renovering, imorgon är det jobbdags igen.
Jag kan avslöja att jag har fått två saker som fått tankarna att snurra som en Carolafläkt i skallen.
Det ena är en provspelning som jag kanske kommer att få göra. Mer kan jag tyvärr inte avslöja just nu.
Det andra gäller framtidsplaner som jag dessvärre inte kan säga något om (hatar själv när folk gör så här, jag är största hycklaren)
 
Men, den här bloggen kanske blir mycket mer spännande snart.
Nu ska jag dock föna håret och smörja in mig med kokonöts body butter som jag fick i födelsedagspresent. Sedan ska min hjärna få vila över lite skönhetssömn.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback