Fail.

Ja ni ser ju hur bra mitt designpillande går.
Varför staplar sig den horisontella menyn trots att jag har gjort allt enligt instruktioner?
Jag tror alltid jag har outsmartat koderna och lyckas utan att egentligen kunna ett shit om css och html, men det visar sig varje gång att jag har fått allt åt helvete om bakfoten.
 
Usch, jag är för trött för detta.
Jag är för trött för allt, även för att stå emot magnum miniglassarna som låg i kylen trots att jag gjorde mitt yttersta för att lyckas.
 
Nu ska jag göra mitt yttersta för att orka resa röven från den här sköna fotöljen och städa upp lite här samt boka en tvättid. Avsaknaden av rena strumpor börjar tära på mig nu.
Ikväll är det jag och alla över 90 som stupar i säng klockan 9, jag blir så vresig av sömnbrist.
 
Dagens insikt: Mannen jag gifter mig med måste både vara bra på och gilla att laga mat. Annars kommer jag svälta ihjäl, på riktigt. Jag tar gärna tvätten och städet, men maken till mer inspirationslös och ointresserad människa för matlagning får man leta efter.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback