Helgen som varit.

I helgen var vi på Café Opera, jag, Anna, hennes syster och hennes barndomskompis.
Innan gick vi till Liljeholmen för att Annas homie på Kicks, en fantastiskt talangfull Make-up-artist skulle fixa henne innan, så jag fick en make-up-lektion på köpet.
 
Jag skulle även köpa ett par skor att ha på mig ute.
"Jag tänkte köpa ett par snygga ballerina eller skor med låg klack".
Sedan fick Anna syn på ett par monsterheels och sa "Ååh, du skulle vara så jävla snygg i dom!"
 
Så bra gick det att köpa ett par skor med "låg klack". Otroligt nog lyckades jag strutta omkring i dessa obehindrat hela kvällen, förvånansvärt bekväma skor (eller så var jag dövad av alkoholen)
 
En obligatorisk toa-pic innan utgången.
 
För en vresig utgångsmotståndare blev kvällen oerhört lyckad, det var längesen jag dansade så mycket och hade så kul ute.
Efter att Annas syster och barndomsvän blivit trötta och begav sig hemåt stannade jag och Anna kvar.
Vi blev då inbjudna till VIP-rummet där det bjöds på gratis drinkar och champagne.
 
Överallt satt packade 18-åringar och kladdade på pilska kostymkillar. Jag och Anna satt och fulade oss i soffan och mot slutet av kvällen bjöd Anna på en sällan skådad fuldans som gjorde att jag nästan, nästan pissade på mig av garv.
 
 
Snygga brudar.
 

Morgonen efter vaknade jag med mystiska utslag. Kanske Anna som smittat min hand med någon könis?
 
Nu är vardagen igång igen. Hösten är här om ingen har noterat. Sommaren behagade aldrig dyka upp i år, jag undrar om det ens blev över 22 grader en enda gång i år?
"Det känns som jag är klar med den här sommaren" sa Anna och jag är nog beredd att hålla med.
 
Jag behöver förövrigt handla. Detta var min mumsiga frukost igår.
 
Kram på er i höstrusket.
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback