Helt slut.

Egentligen skulle jag gjort massor när jag kom hem från jobbet.
Jag och John skulle ha handlat inför kräftskivan imorgon bland annat, men när jag ringde John hörde jag att han höll på att svimma av trötthet, så vi bestämde att ta det imorgon. I ärlighetens namn hade inte jag heller orkat ge mig ut bland fredagshandlarna idag.
 
Jag är så slut och trött idag, egentligen längtar jag bara efter att få krypa ner i sängen, men det får vänta några timmar.
Ikväll blir det nog bokläsning och soffhäng, laddar inför morgondagen istället. Funderar på hur jag ens ska orka resa mig för att mikra min köttfärssås, det får väl bli med de absolut sista krafterna jag har.
 
Min huvudbry just nu är vad jag ska ha på mig på kräftskivan. Ofta klär man upp sig för utomhusfester sedan drar man ändå på sig en stor fleece i slutet på kvällen. Jag har inte ens några rena kläder, det får bli ett senare problem, något hittar man ju alltid.
 
Så här kult ser det ut på hemvägen en fredageftermiddag.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback