Lista.

Vad har du på dig?
En vit fladdrig tröja med amerikanska flaggan på (such a hipocrit) och svarta jeans.

Hur mår du?
Manodepressivt, ena sekunden asgarvar jag åt vad Anna skriver, andra fastnar jag i ångesttankar.

Vad önskar du just nu?
En cigg vore gott.

Vad har du ätit idag?
En macka, en sked gammal yoghurt som stått på mitt skrivbord i två dagar, ett fåtal tuggor thaimat.

Vad ska du göra imorrn?
Mysa.

Och på söndag?
Jobba.

Vem saknar du?
Ville (min ninis, may he rest in peace)

Senaste köp?
Min lunch, kyckling i cocoscurrymjölk och liis.

Vad skrattade du senast åt?
Det som Anna skrev fick mig att garva högt.

Vad grät du senast åt?
Dagen före min födelsedag.

Vem sov du senast med?
Anna, som pratade i sömnen ashögt och var allmänt myzig.<3

Vad läser du just nu?
Shame on me, en massa leffe-bloggar.

Senast sedda film?
Såg lite av en asdålig B-film igår som min brorsa tittade på som i princip bestod av våld, silikonpattar och smyglebbkinkyporr.

Vilken svordom använder du mest?
 Pung, kuk, fan, horfitta (om jag är riktigt, riktigt arg)

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

Har du dejtat någon av en annan religion?
Ingen som praktiserade sin religion

senast 3 inkomna sms?
”Men du är snyggast. Problem?” (tack Anna)
"Vänta”
”Okejdå!!!! :)” 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Åh vad timmarna går segt nu :D”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska, barn och ungdomspsykiatri, svenska.

Vilken är din favoritfrukt?
Physalis.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Taylor Momsen, Anna Faris och "nån porrskådis". Yay.

Vad är du rädd för?
Att dö.

En person du tycker är snygg?
Ola Rapace.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Linus i "De halvt dolda"

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Elin.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Thailändska.

Vad för sorts killar faller du för?
Killar med humor.

Vart vill du åka just nu?
Bali.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Det har jag redan fått - en dag med nära och kära.


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback