Snart i en musikvideo nära dig.

Castingen: klicketiklick and I'm in.
Dock bör nämnas att det är en statistroll det rör sig om, jag kommer troligtvis kunna skymtas i ett par sekunder i en musikvideo, men det ska bli riktigt kul att vara med på en filminspelning och se hur det gå till.
 
Imorgon blir det fredagsmys, jag tänkte laga en jättegod rätt som Anna köpte till mig på ett lunchställe i tisdags, det var lammfärsbiffar med chevré och rödbetor, fantastiskt gott och borde inte vara så svårt att laga själv.
 
Helgplanerna vacklar fram och tillbaka. Det gick från Grönan till SPA till att strosa på stan till Grönan igen. Ambivalensen beror till största delen på det darriga vädret. Utgången på kvällen är hur som helst spikad.
 
Dagens jackpott: hittade en skål med djungevrål under vardagsrumsbordet OCH vi har magnumglassar i kylen Jag som har PMS och allt! Om nom flobba flobba.
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback