The end of an era.

Nu är 2 års kaos äntligen slut. Ett kapitel är slut och jag kan börja på ett nytt.
Mitt juridiska ansvar är avskrivet, nu kan jag lägga alla rädslor bakom mig och börja på ett liv som bara ska vara mitt.
 
Jag har en massa fint att se fram emot, bland annat Bandit Rock Boat i Oktober där Black Stone Cherry spelar, en eventuell Dublinresa med Anna i september, Centralbadet med Anna, en varm och härlig vinterresa i januari.
 
Väntar på att min design ska bli klar, jag mår lite dåligt av att se min fula blogg just nu, men det dröjer nog inte länge.
 
Det är så fantastiskt, när man trott att saker och ting aldrig kommer att lösa sig till det bättre, så gör det verkligen det till slut.
Nu kan jag andas ut. Ett tag i alla fall.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback