Anekdot från tonåren.

Den här bilden brought a funny memory to life:
 
Ni vet när man var runt 15 och folk så smått började bli av med sina oskulder?
Sanningshalten kring detta var alltid högst tveksamma. Någon kille kunde påstå att han och hans flickvän pippade varje dag medan tjejen bestämt dementerade de uppgifterna och killarna sa alltid lite svävande att de legat med "någon som ni ändå inte känner" = de var lika orörda som jungfru maria själv.
 
Hur som haver, de som hade haft sex brölade gärna ut det högt och stolt och det var ännu häftigare om man hade gjort det utanför sängen hemma på pojkrummet.
 
Denna konversation utspelade sig, ordagrant, en dag.
 
"Jag och **** hade sex på isen igår"
Jag: "Ja men herregud, frös inte hennes röv fast?"
Han: "Ja men, vi hade ju en jacka under..."
 
Detta var alltså coolt, på den tiden när det begav sig. Att göka på en skridskobana, man är väl öppen för variationer men jag måste nog säga att det är en plats som inte ingår i mina våta drömmar.
 
Och alla kondomer i plånboken som folk mer än gärna med flit lämnade i ett synligt fack, ja kära nån, det var väl härliga tider ändå?

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback