Jag KLARADE det!

Klockan 04:20 gick jag upp imorse, gav mig ut till bilen och fick gräva lite under däcken för att komma ut, men jag börjar bli rätt skillad på att få fram Betty Boop ur snön, bland annat genom att sno lite grus ur en blå sandlåda och lägga framför däcken, ett jättebra tips jag fick av pappa.
 
Jag parkerade bilen vid parkeringen på Cityterminalen och tog tuben en station till gymmet, medan svetten dröp nerför pannan kollade jag på Dalarnas lokalnyheter som var det enda programmet som fanns att tillgå på crossfitskärmen (finns det någon som gör en mer pepp eller?)
 
Lite obehagligt att maskinen hela tiden varnade att jag hade alldeles för hög puls, känns ju fantastiskt.
 
Den främsta anledningen till att jag väljer att gå upp omänskligt tidigt är helt enkelt p.g.a folktomheten. Ingen trängsel på vägarna, ingen på parkeringen och verkligen ingen inne på gymmet.
Dessutom är jag lat och orkar inte sminka mig två gånger utan tycker det är skönt att träna innan morgonfixet.
 
Som tur var har vi dusch på jobbet så jag började min arbetsdag med en varm dusch och frukost, kan knappast bli bättre.
Nej nu ska jag avsluta detta överdrivet glättiga inlägg innan någon kräks.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback