Man är väl en krigare?

Nu är jag där igen, precis i gränslandet mellan sjuk och frisk, eller egentligen vet jag inte för jag petade i mig en alvedon forte 1g imorse för att kunna gå till jobbet.
Det ska mycket till för att jag ska stanna hemma från jobbet, men nu vet jag inte, för jag tror jag hade feber imorse och om jag blir (mer) sjuk blir jag det inatt, hur tar man ett beslut huruvida man ska gå till jobbet eller inte och när gör man det?
 
Det dilemmat står jag inför varje gång jag börjar bli dålig, och 90% av gångerna går jag i alla fall, för jag brukar bara bli lite småkrasslig och sedan repa mig igen.
 
Jag vill verkligen inte bli sjuk för jag har precis fått in en bra rutin på träningen, om det blir ett avbrott kan hända att jag måste börja om från scratch igen, nu har det gått såpass framåt att jag har ökat på vikter och repetitioner av övningar, i så fall måste jag gå på grundövningarna igen, dessutom åker min PT till Thailand i 3 veckor vilket innebär att lilla jag ska klara mig helt själv en tid.
 
Nåväl, man ska väl inte måla fan på väggen, förhoppningsvis vaknar jag imorgon och mår jättebra. Gör jag det inte får jag ta det då.
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback