Nyårslistan.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog körkort!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror mitt löfte var att bli mer självständig och bry mig mer om mig själv och det höll jag. Annars tycker jag nyårslöften är rätt lame.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte nära vänner men många bekanta

4. Dog någon som stod dig nära? Någon som jag träffat många gånger ja.

 5. Vilka länder besökte du? Frankrike och Portugal.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Lite mindre tårar, lite mer tydliga planer

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Inget särskilt faktiskt.

8. Vad var din största framgång 2012? Att jag satsat mycket på mig själv och blivit mycket mer positiv generellt sätt.

 9. Största misstaget? En sak jag hanterade otroligt dåligt.

 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanligt.

 11. Bästa köpet? Mina vinterskor, Betty Boop (bilen) och båda utlandsresorna

 12. Vad spenderade du mest pengar på? Betty Boop, rätt dyrt med bil insåg jag - men värt det!

 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag på sjätte försöket äntligen tog mitt körkort, då vrålade jag ut min glädje över hela Jakan och fick grattis av random förbipasserande.

 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Tyvärr sönderspelade låtar som "Call me maybe" och "Somebody that I used to know", usch, men också bra låtar som "Satisfied" med Aaranda, kommer alltid tänka på sommaren i Småland när jag hör "Brudar" och "Tuttar överallt"<3

15. Är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare första delen, gladare på slutspurten.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt mindre energi på människor som inte ger något tillbaka.

18. Hur tillbringar du nyår? Villafekke i Salem

 19. Blev du kär i år? Nej

 20. Favoritprogram på TV? Dokumentärer

21. Bästa boken du läste? Torka aldrig tårar utan handskar - hands down.

22. Största musikaliska upptäckten? Avenged Sevenfold

23. Något du önskade dig och fick? Ja, min julklapp till mig själv, och en underbar födelsedag.

24. Något du önskade dig men inte fick? Ja.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jag firade med hela familjen och moster på Nyfiken gul på söder, sedan hade jag världens roligaste utgång med syskonen och min moster, helt perfekt födelsedag.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mindre ledsna stunder.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Lite mer loose, men jag har inte riktigt hittat hem ännu trots att jag är 22, I'm a late bloomer.

28. Vad fick dig att må bra? Vänner och familj.

29. Vem saknade du? En person som försvann ur mitt liv ett tag.


Kommentarer
Carro

tänker på diiiig

2012-12-17 @ 22:19:02

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback