Sjukdom.

Här händer det inte mycket. Jag har i princip bott i samma par mjukisbrallor och munktröja sedan i fredags då jag blev sjuk.
 
Jag skulle ha jobbat i helgen men blev hemma p.g.a detta. Febern gick över ganska fort, däremot gör det jätteont när jag sväljer och jag känner mig i allmänhet helt knockad. 
 
Det enda jag har gjort är att ligga i sängen och plöjt igenom typ tre säsonger av Teen mom, jag såg ett avsnitt från första säsongen av en ren slump för några år sedan där man fick följa ett par som heter Catelynn och Tyler, ett underbart par som får en grön av avund att kolla på, de är så fina tillsammans.
 
De väljer hur som helst att adoptera bort sin dotter (det avsnittet går typ inte att se på utan att böla ögonen ur sig) och jag blev intresserad av hur det skulle gå för dem två så började strökolla på följande avsnitt där man också få följa tre andra tjejer/par som fått barn i ung ålder, men de valde att behålla sina barn. Har man väl börjat så måste man veta hur det går för alla, men helt ärligt så tappar man lite hopp om mänskligheten när man kollar på det programmet och jag är rätt glad att jag själv gjorde abort när jag var 16. Tonår och mödraskap är väl ingen exemplarisk kombo även om det i många fall går bra (av någon anledning inte i USA dock)
 
Förövrigt kommer det bli askul ute när det här snöslasket fryser på, pudersnö är en sak men det här snöslasket är fanimig omöjligt, speciellt om man har bil. 
 
Nej, nu ska jag gå med min onda hals tillbaka till sängen där jag lär få spendera ett par dagar till. 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback