Snart helg.

Inatt drömde jag att jag försökte para mig med en rocka som ständigt simmade i väg. Anledningen var att jag skulle få ett barn som klarade sig bra i vatten.
 
Sedan förvandlades rockan till en gosedjurskatt, jag började klappa den, men sedan visade det sig att det var Elin utklädd.
Då är frågan - är jag zoofil nu eller på väg att bli?
 
Det sägs att drömmar är hjärnans sätt att sortera intryck, jag undrar vad det är för intryck som behövs sorteras när jag drömmer om att jag vill bli påsatt av en rocka?
 
Nåväl, vi glömmer det.
I helgen har jag fått min första hemläxa från min PT, 30 minuter på en crosstrainer, det ska bli intressant att se hur det går med tanke på att jag nästan, nästan avled när jag gjorde stepups i tre minuter.
 
Men jag tänker inte fuska så jag åker dit på lördag förmiddag och gör min läxa.
I övrigt blir det nog en lugn helg, vilket är ovanligt för min del, jag brukar ju fucka ur för det mesta. Ehe.
 
Som sagt, det var kul förra helgen men det känns lite sorgligt att sova bort en av sina lediga dagar, speciellt eftersom jag har min 6-dagars vecka nästa vecka, jag behöver roa mig och vila ut känner jag. Sedan har man ingen vidare lust att paja träningen nu när man precis kommit igång.
 
Ikväll kommer min bror över, han ska laga mat och vi ska ha fredagsmys. På lördagen tänkte jag förutom att träna eventuellt svänga förbi min farmor så hon kunde kolla på min nyårsklänning, som tidigare nämnt är lite för lång.
 
Det var allt. Over and out.

Kommentarer
Carro

<3<3<3 hahahaha

2012-12-10 @ 11:02:50

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback