En riktig jävla skitdag.

Igår var jag ju på begravning. Kan kanske berätta mer om det i ett annat inlägg, känns respektlöst och ovärdigt att beblanda det med vardagstrasslet.

Det var känslomässigt omtumlande, och fel på alla sätt eftersom det var en alldeles för ung person vi tog farväl av.

Därefter begav sig jag och Elin hem till henne, där jag möttes av min andra syssling Ebbolainen samt lillebror Lucky Luke. Vi åt middag tillsammans, Elin behövde av olika orsaker ut och rensa tankarna så jag satt kvar med syskonen Gravestam och mös i ett par timmar till jag fick skjuts hem.

Jag vet inte om det berodde på det enorma mängder jag rökte igår.
Ni kan tänka er själva - begravning + andra traumatiska händelser = många cigg. Men imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen och kände mig helt tjock innanför pannan.

Dessutom kunde jag för allt i världen inte ta mig upp ur sängen.
Det var ingen vanlig trötthet utan en ren och skär utmattning som jag knappt känt tidigare. Jag frös som ett aber, klädde på mig och la mig i sängen igen, sedan var jag tvungen att ringa en taxi för att hinna till jobbet.

Jag hann inte äta någon frukost, så nu är utsvulten, otroligt tjurig, småsjuk, utmattad och jag har verkligen lust att lägga mig på golvet och grina just nu.
En riktig jävla sugdag är vad det är idag.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback