Min första egna dator.

Confession: jag har aldrig ägt en egen dator eller en kamera under mitt 22 åriga liv.

Varför vet jag inte, jag har alltid suttit vid diverse skitdatorer och tyckt att det fungerade, lånat andras kameror osv.
Men igår orkade jag inte vänta i 3 minuter på att firefox skulle öppna en ny flik så jag väckte min bakfulla bror också åkte vi och köpte en.

Min älskling, han säger ingenting min kära lilla aaasuus! Det låter absolut nada när man startar och jag är helt fascinerad av denna högteknologiska skapelse.

Min far och hans fru har flytt landet och katten bor hos farmor och farfar för tillfället.
Ärligt talat så är det rätt skönt att den är där, framförallt eftersom den har ett tvångsmässigt behov av att gå rakt framför fötterna på en så halvt slår ihjäl sig varje morgon.

I övrigt känner jag mig ganska risig, jag är tillräckligt frisk för att gå till jobbet, men tillräckligt risig för att känna mig risig.
Ni vet så där lite diffust halv-sjuk?
Vad gör man åt det? Finns det något spännande naturläkemedel man kan knapra?

Jag och mamma har planerat in en liten spakryssning i slutet på månaden, ska bli hur mewsig som helst, längesedan vi gjorde något bara hon och jag.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback