Sjuk igen.

Mår verkligen skitkonstigt idag.

Igår när jag kom hem från jobbet tvärdäckade jag i sängen efter att ha ätit middag och läst lite.
Jag somnade med alla kläder på och senare på natten vaknade jag av ledvärk och feberfrossa. Det är väl något som går nu igen eftersom många på jobbet är sjuka och man ser på var och varannan fb-status att folk är sjuka.

Idag har själva febern lagt sig, men jag har fortfarande ledvärk och en märklig sjukdomskänsla/huvudvärk som kommer och går.
Ena stunden känner jag mig helt ok, andra gör hela kroppen ont och huvudet känns helt tjockt.

Tröttheten ska vi inte tala om, har varit sängliggande hela dagen och känner efter en kort stund uppe att jag vill lägga mig i sängen igen.

Skit också, jag hatar att vara sjuk.

Kommentarer
längtan

Såg din kommentar på min blogg. Naturligtvis får du länka till min blogg!



kram

2012-02-08 @ 16:58:10
Bloggadress: http://langtantillbarn.blogspot.com

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback