Akta er för forum.

Efter att ha plöjt igenom ett familjeforum känns min rosafluffdröm hotad.

Jag är en riktig tönt som drömmer om hus, volvo, villa, vovve, tre ungar och ett fantastiskt äktenskap som inleds med mig iklädd i en riktig prinsessbakelse med släp som når ända ner till fucking haparanda.

Men så läser man dessa forum och det förstör allt.
"Min jävla sambo tar aldri undan disken"
"Min sambo sitter framför datan medan min son skriker 3 timmer i sträck"
och så håller det på i all evighet.
Ännu värre är det på samlevnadsdelen.

"Jag har ingen sexlust"
"Jag och min fru har inte gökat på 10 år"

Fan, så kan det väl inte vara? Snälla säg att min barndomsdröm inte är någon ouppnåelig utopi.
Jag vill verkligen inte bli en svettig småbarnsmorsa som lullar omkring i skabbiga tishor, mjukisbyxor, utan sexlust och med en lat sambo.

Men det blir ju vad man gör det till, jag är bara rädd att mina förväntningar på familjelivet är lite farligt guldkantat.


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback