Det är mycket nu.

Jag lär nog ta en gratis bloggmall och trycka in en egen header, mina storslagna planer på en bloggdesign gick i kras.

Man måste liksom lära sig avancerad HTML och det har jag inte tid med för tillfället.

Just nu bekämpar jag min överhängande trötthet med min, säkert femte kopp kaffe idag. Jag vet inte om det hjälper längre.
Det är mycket nu, fokus på körkortet ligger som prio ett, jag måste få klart det sedan kan jag börja fokusera på annat.
Att jag dessutom måste göra om teorin gör inte det hela bättre.

Hur som helst är jag stolt över att jag inte gett upp och inte har några planer på att göra det heller.
På tisdag kommer mormor och göder familjen som jag känner att jag försummat lite på sistone.

Om några veckor blir jag dessutom lämnad ensam med psykkatten, pappa och hans fru drar till varmare breddgrader. Det är mycket nu.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback