Forum n shit.

Pga min ambivalens blev här ingen ny bloggheader, men tack vare flashback vet jag nu hur man sätter in skiten. Tack flashback.

Nu ska jag sova. Det kan förefalla ointressant för er andra, men för mig är den meningen som ljuv musik i mina öron. Jag får sova ut imorgon, fy fan vad skönt. Jag älskar att sova.

Till sist, om man är oanynom på ett forum bör man;
- endast skriva sådant man kan stå för, t.ex att man tycker om blåbärspaj eller vilka hörlurar som är bäst.

Är man anonym på ett forum bör man inte;
- skriva ett pm till den oanynyme, fråga om den verkligen är den den utger sig för för att sedan vägra tala om vem han är.
Varför? För att inga inlägg raderas på den här sidan, och jag är sneaky fuckin bastard som luskar reda på allt om folk med internet som verktyg.

Fler av er kanske som min pappa, undrar om man bara diskuterar knark och bilder på trafikolyckor på FB, svaret är nej. Och det finns inget forum där du kommer få dig så jävla mycket garv som just där. Utan droger.
God natt.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback