Gårdagens ridpass

Gick så mycket bättre än förra veckan, fick så otroligt bra tips av duktiga Frida och hennes kompis Sara.
Jag fick faktiskt mer värdefulla tips av dem än vad jag fick av ridläraren (som inte bjuckar på överdrivet mycket instruktioner)

Anyhow står jag i valet och kvalet att fortsätta.
- Emot:
Undervisningen är under all kritik, man får ingen som helst vägledning under lektionen.

+ För:
Jag har äntligen kommit in på en ridskola
Även om själva lärandet suger kan jag med hjälp av Fridas tips lära mig själv
Jag har åtminstone hästar att rida på

Så som det ser ut just nu lutar det för. Jag har försökt få tag på andra ridskolor utan resultat.
Och ryggen värker så jävla skönt, jag har saknat träningsvärken och bara vetskapen om att mina muskler får arbeta för allt värt det.


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback