Hur tänker man?

Jag och min tjejkompis la upp en fiktiv användare på Victoria Milan. En community för folk som är i en relation men av olika orsaker önskar lite vänsterprassel.

Vi ville ta reda på hur tankarna gick i huvudet på dessa personer och vilken respons vi skulle få. Den var massiv.
Alla hade samma historia; de hade en flickvän sedan 2 år eller mer tillbaka som de älskade, men pirret hade försvunnit och sexlivet var uselt.

Av alla möjliga lösningar de kunde kommit upp med så valde de just denna.
Jag har ett dussin på lager;
- Gå till en parterapeut
- Gå till en sexterapeut
- Sök hjälp
- Prata med din partner
- Köp en gagballs och lite piskor.

Vad som helst, istället väljer man detta alternativ.
Det är en sak om båda parter kommer överens om ett öppet förhållande, men hur i all världen orkar man smussla, dölja och noja dygnets alla vakna timmar.

Och om det nu är så att sexlivet är dött och pirret är borta, då är det inte kärlek vi pratar om längre - då är det vänskap.
Jag älskar mina vänner men inte fan vill jag vara ihop med dom!

Så nu ska ni få mitt absolut bästa tips som jag har på lager. Gör. Slut.

Då kan man hitta en partner med ett sexintresse som motsvarar sin egen, då kan man hitta någon som man vill leva ihop även när nyförälskelsens flammor har lagt sig.
Och framför allt ge den begragna partnern en chans att gå vidare med livet och hitta någon som passar henne mycket bättre.

För ingen kan väl allvarligt mena att man tycker att otrohet är en långsiktig lösning, om man nu inte vill göra slut, hade man då istället tänkt sig att man ska spendera resten av sitt liv ihop med någon man måste bedra för att stå ut med?

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback