Lame ass frågor.

1. Hur gammal är du om fem år? 26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Kattjäveln måste det ha varit.

3. Hur lång är du? 166 cirka gurka

4. Vilken är den senaste filmen du sett? En jättebra gangstafilm

5. Vem ringde du senast? Min storebror

6. Vem ringde dig senast? Min storebror

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Men jag tror det blir ett bad ist..."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, tills jag får kramp i armen, det kan vara lite uttröttande att babbla i telefon när man har det som yrke.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Blue as the sky

12. När vaknade du i dag? 05:45, eller nej, snoozade till 6:10

13. Vilken är din favoritjulsång? "All I want for christmas" (hall of shame jag vet) eller "Himlen i min famn" 

14. Vilken är din favoritplats? Mitt landställe i Småland.

15. Vilken plats föredrar du minst? Platser med mycket grå betong.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus, min snygga man, två hästar och tre ungar.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Drömde mardrömmar om häxan i Snövit och att mina familjemedlemmar var omkringhoppande huvuden utan kroppar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Anna

19. Hur stor är din säng? 1.20

20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär typ 7 år gammal asseg dator

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover fullt påklädd på vintern.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra.

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, helt klart, speciellt i gräset på sommaren, kan gå hela dagar utan skor på landstället.

26. Är du social? Ja, när jag inte är kreativ

27. Vilken är din favoritglass? Sandwich :)

28. Vilken är din favoritefterrätt? Mmmmpiiiiieeee dränkt i vaniljsås

29. Tycker du om kinamat? Ja fo' helvede.

30. Tycker du om kaffe? Jag lever för kaffe.

31. Vad dricker du till frukost? Juice, alltid.

32. Sover du på någon särskild sida? Lägger mig alltid mot väggen först, men somnar alltid vänd mot fönstret.

33. Kan du spela poker? Nej fo' helvede

34. Tycker du om att mysa/kela? Självkligt.

35. Är du en beroendemänniska? I mild form, kaffe och cigg är jag helt fast vid.

6. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nein. Jag är the centre of attraction den 5:e augusti

37. Vill du ha barn? Tre kottar vill jag ha.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska flytande, franska hyfsat bra och kan spanska kan jag göra mig förstådd på.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nein, mina bröder har åkt ambulans så det täcker för hela familjen.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, där finns en massa roliga och gulliga djur man kan peta på.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor.

42. Äger du dyrbara smycken? Ett enda, Annas förlovningsring.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Älskar dokumentärer av alla slag.

44. Kan du rulla med tungan? Jag kan göra en massa sjukt med min tunga.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min storebror Johnsi och Anna.

46. Sover du med gosedjur? Räknas en aggro katt som ett "gose"-djur? 

47. Vad har du för ringsignal? Htc:s vanliga signal. Orkar inte byta.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Självkligt.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min halsduk och min fakking skjorta.

50. Flirtar du mycket? Inte för tillfället, men annars kör jag mitt psycho-stare om jag ser någon hunk.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej men det ska jag lära mig.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej, däremot böter på 1500 för att jag körde en flakmoppe i 10km/h utan hjälm.

53. Vilken var den senaste boken du läste? "I det tysta" av Vicky Jaggers, hemsk biografi om incest.

54. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet i princip varje dag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nein.

56. Dansar du i bilen? Nej jag är fullt upptagen med att  styra. Däremot headbangar jag lite försiktigt när det kommer en grym låt.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rock klassiker!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Fyllde i ett namn

59. När var du i kyrkan senast? Oj, ett år sedan?

60. Är du lycklig? Lycklig men inte glad just nu.


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback