Lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Anna, min underbara familj och att jag klarade mig igenom uppkörningen utan att vara nervös.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Gjorde mig klar för att åka till Södermalms bilskola
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med min baws
Det sista du sa högt? "Tack, hej"
Det senaste någon sa till dig: "Det tolkar jag som ett ja"
Vad har du druckit idag? Kaffe och juice
Vad var det senaste du åt? En risifrutti som jag snodde av Anna.
Vad var det senaste du köpte? Två körlektioner.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu? Snön ligger vit på taken, din mamma är naken.
Godaste glassmaken? Errr... Nåt med nötter, kola och chocoläede.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Javisst
Sover du tungt? Så inåt helvete. Skulle inte vakna av en atombomb.
Drömmer du mardrömmar? Inte särskilt ofta längre
Trivs du med ditt jobb? Älskar det!
Favoritklädsel? Jeans, alltid jeans, och så en fierce top
Favoritlåt just nu? Black Sabbath - I just want you
Vad ser du om du tittar till höger? Min julklapp jag fick av jobbet som jag inte tagit hem, mina ytterkläder i en hög.
Vad gör dig glad just nu? Mycket
Vad ska du göra härnäst? Ta en rökrast om ett tag
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Kissnödig men glad.
Favoritgodis? Lakrits!
Kläder just nu? Mintgrön stickad tunika och skinnleggins.
Sommarplaner? Småland såklart, vore kul med en liten roadtrip också.
Hur många kuddar sover du med? 4, men jag använder bara två.
Morgon eller nattmänniska? Har blivit en morgonmänniska numer.
Vad är viktigast för dig? Kärlek, att leva livet såsom jag vill.
Är du kittlig? Ja, speciellt i sidan.
Snarkar du? Ja, jag snarkar väldigt högt också.
Stjärntecken? Lejon *raaawr*
Äckligaste insekten? Harkrankar är fan inte nice.
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Åh, till jag får sluta jobbet och åka och mysa :)

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback