The story of my hand.

Idag har det varit dramatik kring min Quasimodo-hand.

Eftersom det idag fortfarande var svullen som en ballong samt att fingrarna var lika deformerade som igår beslutade jag mig för att boka en tid på vårdcentralen.
"Åk in till sjukhuset!" sa dem "det kan vara en blodpropp".

Men usch då tänker jag, rådfrågar vårdguiden och ger till sist med mig. Jag tar min fucked hand och släpar mig till Sankt Göran (väldigt bra akutmottagning måste jag säga) där en akutläkare tar en titt på handen och konstaterar att det inte är en propp.

Så jag kilar tillbaka till jobbet och bokar en tid på vårdcentralen.
Men frågan kvarstår fortfarande;
- Varför har mina fingrar blivit krokiga, varför är min högra hand dubbelt så stor som den vänstra?
What the fuck happened?

Sedan fick jag ett mail från Swedbank där det stod att jag min kortbetalning inte hade gått igenom och att jag skulle klicka på en länk.

Problem swedbank costumers?

Ett tips, om ni ska scamma folk använd er inte av google translate och börja mailet med stor bokstav för mer trovärdig appearence.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback