Dagens gissel.

Gissel:
1. Mina naglar är fula. Nagellacket är avskavt och matchar inte min outfit. Detta genererar i stor ångest.
2. Eftersom min mobil tyvärr förolyckades under midsommar (dock oklart om det berodde på att den legat i ett läckande partytält eller att det var bitmärken från hund på batteriet). Därför måste jag använda en Nokia som endast har radio att tillgå i form av musik.
Olyckligtvis funkar bara den mellan Gullmarsplan och Gubbis, resten av resan till jobbet är under jord = ingen mottagning.
3. Jag har inte köpt någon 30-års present till min bror (FÖRLÅÅT) jag har ju för fasen aldrig tid. Men han ska få en, även om han envist hävdar att han inget vill ha.
4. Jag kan inte bestämma huruvida jag ska åka utomlands min sista semestervecka eller inte.
 
Vill ha:
1. En klocka
2. En garderob som matchar. Jag har massor av kläder, men inget som passar ihop.
3. Semester (1 h och 20 min kvar)
4. Tid! Jag har 40 miljarder saker att göra.
5. Massor av fina nackellack.
 
När jag kommer hem från jobbet ska jag göra något jag längtat efter, nämligen att städa och ordna. Jag hatar egentligen oordning men p.g.a frånvarande ork och tid så börjar dammtussarna likna levande husdjur och kläderna ligger i en enda röra. Ska bli så skönt att byta lakan, dammsuga, försöka rädda min halvt avlidna blomma och organisera inför packningen så jag slipper sitta med magsår 5 minuter innan jag ska åka.
 
Min blomma när den levde, may it rest in peace.
 
Det här skrinet är en av mina favorit inredningsdetaljer, bryter av fint mot allt det vita.
 
Retrotavlor som förvisso skär sig med resten av inredningen men de är för snygga för att inte vara på väggen.
 
Sedan kvarstår faktum hur jag ska hinna träffa alla jag vill innan jag åker? Mamsen måste jag hälsa på, Elin vill jag träffa och andra personer också. Jag får rejsa runt till alla. One has got to be fair.
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback