Kiss-e katten.

Jag måste bara dela med mig av en liten anekdot som utspelade sig på vårt landställe.
 
Min kära plastmor satte sig för att kissa ute på backen en tidig morgon, eftersom vi lever som savages på landet använder vi bara dass till nr 2 och pissar ute i det fria.
Vår katt, som förövrigt är extremt gosig på morgonen kom kutandes mitt när plastmorsan satt sig på backen och börjat kissa och sprang, just det - rakt under min plastmamma som just satt sig på huk och börjat pinka.
Hon klarade sig enligt uppgift med en nerkissad rygg men jag kan inte ens beskriva hur mycket jag garvade när plastmorn min med en suck berättade:
"Just det, jag råkade kissa på katten".
 
Ungefär lika kul som när vi tömde dass för ett par år sedan och det kom en igelkott utspringandes med ett bajspapper som satt fast på taggarna.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback