Kiss/hiss


  • Taxibilar (främst) som inte blinkar vid filbyte på motorväg utan bara kryssar lite skönt emellan filerna och får alla andra trafikanter att tvärnita.
  • RFSL:s kampanjer om att "bli" lebb/bög/bi. I århundraden har man försökt att få andra länder att inse att homosexualitet inte är ett val eller något som kan "botas". Även om detta är ett skämt går det stick i stäv med det och jag tycker man framställer homosexualitet som en hobby
  • Sverige i fotboll.

 

  • Mina blommor lever! Jag är så stolt över mig själv
  • Tacokväll med min kollega och hennes sköldpadda ikväll, man måste ju krydda vardagen lite
  • Midsommar, jag är astaggad, jag ska bli aprak, lägga 9 blommor under kudden och dansa runt stången.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback