Lita på Rosa, seriously!

  • Hämta ut medicin
  • Hämta ut paket
  • Köpa fläckborttagning
  • Tvätta
  • Fixa vit bolero

Så blev det till slut bestämt, vi tutar ner till Smålandsskogarna över midsommar. Det innebär väldigt mycket organiserande och planerande hit och dit. Efter jobbet ska jag förbi Farsta, hämta upp en bolero till klänningen efter jobbet, sedan hem och stresspacka. 
 
Vi åker imorgon efter jobbet, jag kan inte vänta till vi landar i Småland och jag blir öronbedövad av tystnaden. Sedan lär ju resan ner bli ett äventyr i sig när jag åker med två som är - om än möjligt, ännu värre nutcases än jag.
 
Förövrigt kan jag meddela alla tvivlare därute att ja, ni kan lita på Rosa! Jag testade vanish oxy action för kaffefläckarna på mina vita jeans, och det fungerade utmärkt! Samma sak med fläckar på ett linne som inte gick bort i vanlig tvätt.
 
Slänger upp ett par bilder på min favoritplats på jorden:
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback