Min kattjävel.

Vår katt som vi har är typ det sötaste som finns, men skenet bedrar. Jag börjar på riktigt tro att kattfan är ond. Evil, besatt av en demon.

Hon har det mest skumma beteende, framförallt mot mig. Hon sover jämt i min säng, följer mig vart jag än går, ska kela gosa etc, och här kommer det besynnerliga. Alltid efter sin kärleksförklaring, eller att hon förföljt/terrat mig så attackerar hon närmaste utstickande kroppsdel, oftast händer/fötter.

Det spelar ingen roll om man klappar henne eller om man inte gör det, attacken kommer oavsett och då får hon den där onda blicken i ögonen.

Psykkatt, är det någon som vet vad det här schizofrena beteendet beror på?
Jag skulle aldrig vara elak mot ett djur, jag försöker bara hålla mig så långt borta från den där läskiga kattfan som det bara går, jag har försökt allt. Ge henne mer uppmärksamhet och bara låta henne vara.

Igår låg hon i min säng, på en filt som jag flyttade lite på, då fick hon världens psykbryt, hoppade fram och rev mig i handen.



Jag har funderat på om hon känner sig oälskad/åsidosatt och försökt vara extra snäll med henne men inget hjälper, som tur var följer hon nog med pappa och hans fru när de ska bort i helgen. Tack gode gud för att slippa denna guds förgätna katt ett tag.

Kanske borde ta henne till en exorcist?

Kommentarer
Carrooo

hahaha men fyfan, vad är det för fel på na? saknar dig förövrigt <3

2012-06-01 @ 18:31:22
Bloggadress: http://ichhabeeinepanne.blogg.se/

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback