Salonger - vår tids drugdealers.

"Första gången ni testar kommer det komma en trevlig person och erbjuda er dyra droger helt gratis, dom kommer säga 'jag diggar dig, därför bjussar jag på detta' och varför då? Jo, första gången kommer det vara så underbart att ni sedan kommer vilja ha mer, och det är då de börjar ta betalt för grejerna"

Ungefär så kan det låta på en drogföreläsning för ungdomar.

Och jag har insett att skönhetsbehandlingar fungerar precis likadant, speciellt på Groupon.

Igår förlängde jag mina fransar igen, och jag är ganska hooked kan jag säga. Framförallt p.g.a enkelheten. Inget mascarakladd och man kan gå helt osminkad och fortfarande känna sig tjusig.
Sen kommer jag antagligen känna mig väldigt naken utan dessa.

Det är av den anledningen jag inte vill ha hårförlängning, kommer ju känna mig skallig utan det där svallet.
Jag har förövrigt hållt mig väldigt naturlig länge, jag testade smink sent och jag var 19 år när jag färgade håret första gången, för jag visste att om man börjar så måste man fortsätta.

Idag känner jag mig, detta till trots inte tjusig. Jag har en riktigt runkig vecka om jag får säga det själv (kan bero på mens), men jag känner mig missnöjd med allt, ful i allt och vill liksom ingenting.

Usch, I want my normal self tillbaka.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback