Ses snart skattepengar.

Tjoff, så var alla skattepengar inlagda på sparkontot och de kommer jag inte återse förrän i vinter, för då sticker jag till varmare breddgrader är det tänkt. Funderar främst på Malaysia eller Indonesien.

Just nu känns det som att mitt liv inte är alltför händelserikt, som jag skrev förut har jag kommit i en liten svacka där jag liksom inte har någon lust. Jag vill ingenting, jag vill bara ha min semester och sticka till Småland. Så ska man egentligen inte tänka, livet är ju här och nu, men vad fasen, jag går mest och nojar över vilken tid jag ska upp dagen efter och att jag inte får vara för trött.

Tänk att bara få S-L-Ä-P-P-A det, det är det jag ser fram emot!

Det jag har att se fram emot nu är;
- Myskväll med middag och vin med Mikaela och gollisNixon
- Massage på måndag (seriously, det kan eventuellt vara bättre än sex och mat)
- Midsommar (vet dock fortfarande inte vad jag ska göra)

och givetvis - SEMESTER! Bara tre veckor kvar nu.
Sedan ska jag också försöka lura med någon till Grönan innan jag åker.

Nej, nu ska jag göra mitt bästa för att embrace the day.
Oh just det, jag har TVÅ goda nyheter om vi nu ska fortsätta vara positiva;
1) Jag har blivit brun
2) Jag har fått bekräftat av en läkare att man kan sola 2ggr/veckan utan att det är någon fara, wheey!


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback