Syskonkärlek och planer.


Mig och min bror, det är så här vi visar vår kärlek.

Idag var det bara hem från jobbet, rakt in i köket, steka sig några fiskpinnar och sedan störtdyka ner i badet. Egentligen orkade jag inte det men jag hade ingen lust att gå till jobbet med smörhår imorgon, någon måtta får det faktiskt vara.

Nu sitter jag här i badrocken och torkar upp. Idag slutade jag sent, imorgon börjar jag tidigt, det blir inte mycket till liv då.

Abropå liv har jag fyllt på mer ännu mer planer, nästa vecka ska jag försöka tvinga med Elin till Grönan, hon verkade ganska villig faktiskt.
Sedan har jag fortfarande inte bestämt vad jag ska göra på Midsommar, men jag föreslog för bror att vi skulle dra en blixtvisit ner till Småland och fira den där - för vilket annat ställe är bättre att fira midsommar på än just där?

Det är ännu bara spånerier, men nästa vecka är det trots allt midsommar så we better hurry up.

När vi ändå talar om planer, jag är en sådan person som gör det jag vill göra. Har jag bestämt mig för att jag ska resa till en viss plats, utföra en viss sak så gör jag det också.
Det finns inget som gör mig så vansinning som prat och planering och sedan blir det inget. Därför ser jag till att genomföra alla de saker jag vill.

Jag vet en tjej, jag blir bara så sorgsen när jag kollar hennes facebook och läser vad hon skriver. Om alla länder hon ska besöka, varje år är det ett nytt, inget utav åren har hon åkt någonstans än möjligen slutet på tunnelbanelinjen. Det känns hårt att säga men det är en sådan person som aldrig kommer besöka dessa platser (av anledningar jag inte kan outa här), kansken en charter i Grekland, men inte mer.


Nej allvarligt talat folks, drömmer ni om att simma i korallrev, dra en weekend i New York, åka på Safari i Kenya - gör det, gör det inte sen, inte någon gång utan gör det.
Och vänta inte på att någon ska följa med, för då får ni vänta länge.

Nu ska jag försöka bestämma vilket nagellack jag ska måla på samt outfitta för imorgon (ni vet, hjärnan hänger inte riktigt med 6 på morgonen så i värsta fall går man hemifrån med långkallingar på huvudet)

"So long gay booys", som kinesen i Hangover hade sagt.


Kommentarer
Rebecca

Hade varit underbart att få träffa er, men är på Öland hela midsommarhelgen så ni får komma dit isåfall :D Löööööv!! <3

2012-06-14 @ 12:49:29
Bloggadress: http://rebeccapetersson.blogg.se/

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback