Väder.

Vädret är ju på tapeten väldigt mycket just nu, tröttsamt tycker några, men jag förstår det.

I Sverige är sommaren som en natts dålig sömn, man nickar till och när man vaknar igen känns det knappt som det har skett.
Den korta, men åh så underbara tiden vill man gärna kunna grilla, bada, fiska och sola. Det går liksom inte för sig hällregnet.
Jag sätter hoppet till juli, annars vet jag ärligt talat inte vad min plan B är, åka utomlands är nice, men jag vill ju spendera sommaren här.

Nu är snart min 6-dagars jobbvecka över, och det ska jag fira med en massage på måndag (tjat, tjat, men jag kan inte sluta tänka på det, ska bli helt underbart!)
I övrigt vore det trevligt med lite shopping också, men jag känner mig totalt inspirationslös vad gäller kläder. Känns inte som något är riktigt snyggt och jag vet inte vilka slags plagg jag ska satsa på.

I-landsproblem indeed.

Blir det?


Eller blir det?


Ha det så kult på restaurangen folks.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback