Present till papi.

Jag har just köpt vääärldens bästa födelsedagspresent till pappa. Jag vet inte om han läser min blogg, I doubt that, han är inne på facebook en gång i halvåret men man vet aldrig. Måste nog informera honom om att han absolut inte får läsa bloggen innan jag avslöjar det, för det är en genial idé och jag tror han kommer bli superglad.

Tyvärr åker jag till Lissabon samma dag som han fyller år, det fick jag lite dåligt samvete för och biljetten jag bokat är inte ombokningsbar, men det ska jag täcka upp genom att fira hans födelsedag en annan dag och dessutom göra det riktigt, riktigt phett!

Sedan fyller ju mamma år ett par dagar innan, så henne måste vi komma på något bra åt.

På måndag tänkte jag hälsa på min körskola en sista gång, jag fick ju hastigt och lustigt boka av alla lektioner jag bokat in, jag hade aldrig kunnat ana att jag inte skulle behöva komma tillbaka.
Men jag tänkte åtminstone komma med en liten present till mina underbara körlärare, för det är deras förtjänst att jag har körkortet idag.

Och fy fasen vad jag längtar efter en dusch nu, jag är så otroligt skarrig just nu, håret är fett och jag har luktat godare. Men ibland måste the sexyness få stå tillbaka för andra saker. Mina naglar ser också förjävliga ut. Nåväl, det ordnar jag sen.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback