Nya fransarna.

Jag vill börja inlägget med att säga att jag inte har rökt gräs, men det är rätt svårt att hålla ögat öppet när det kommer en fet blixt.


Tjejen som gjorde fransarna var duktig och jättetrevlig, jag passade på att ta brynen också, jag är inte världsbäst på att noppa så det händer att halva brynet ryker med när jag är i gasen med pincetten.

Hon frågade om jag ville ha "naturligt" och jag kände bara fuck no, om jag inte får se ut som en transa så får det vara.

Visst blev det fint? Ny tid är bokad om tre veckor, känns som det här kommer bli en addiction.

Nu har jag också valt tre outfittor till plåtningen, hoppas jag slipper fårskinnsfällar och speglar.
Då ska kaffet bara klunkas sedan ska jag dricka ännu mer kaffe med Elin på stan.

Peace.

Kommentarer
Becca

Assnyggt babe!! :D

2012-05-18 @ 16:20:50

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback