Projekt.

Due to my små dippar då och då för varierande anledningar älskar jag att dyka ner i små projekt, saker som uppehåller tankarna.
Just nu är det;
Utseendet - känns som jag har sett likadan ut sen 8an, därför ska det förlängas både här och där, ska bli spännande!
Inredning/organisering - idag kommer mina pärmar komma, så idag sätter jag mig och rensar alla papper, kommer bli så skönt, sedan ska det som sagt vårfixas lite i rummet också.
Bloggdesignen - att något så simpelt kan vara så sjukt svårt. Jag spammar min guru med frågor till förbannelse, estackars katten och jag kommer aldrig lära mig koda, det kan jag nu konstatera.

Jag har en massa djupa tankar jag hade tänkt skriva ner men jag är alldeles för trött.
Idag ska jag dricka kaffe med Elin och försöka att inte råka köra upp vid t-centralen när jag åker hem från jobbet, så jäkla läskigt att göra u-svängar där med alla nutcases som springer fram och tillbaka över gatan.

I helgen åker jag till the cursed city - Göteborg, alla som ligger minus på min lista (utom faster såklart) befinner sig där, eller har någon connection i staden.
Ödets ironi - jag kan dock hålla mig skratt.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback