SÅ HÄR ska det vara.

Jag fick smått panik när jag satt hemma och övertänkte, jag behövde komma bort. Det behövde uppenbarligen Elin med, så jag svängde förbi henne med bilen, vi köpte varsin glass och satte oss på Sköndalsbadet, snackade skit och njöt av solnedgången. Så jävla mysigt, jag älskar sådana spontangrejer som man bör göra på sommaren.

Istället för att sitta hemma framför TVn efter jobbet kan man lika väl slänga ihop en pastasallad, dra till närmsta sjö och spendera tiden till man ska sova där.

Det är så här min sommar ska vara. Jag ska ta vara på varenda liten minut och jag kände att det gjorde mig gott för jag mådde grymt bra när vi kom tillbaka.

Imorgon ska jag och pappa på Ozzy and friends, det kommer bli grymt, pappa satt och var astaggad och lyssnade på alla Black Sabbath låtar (och han kan texten utantill på varenda en, imponerande!)

Däremot känns det sjukt konstigt att gå och lägga sig en fin sommarkväll som denna, nu ska man ju sitta vid en sjö, typ lira gitarr och dricka för många öl.
Men det går inte för sig om man ska upp klockan 5 på morgonen, så nu får jag motvilligt krypa ner i sängen, det kommer fler vackra sommardagar.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback