Tack.

För den här snygga designen, det är en person med väldigt stort tålamod som har lyssnat på mina n00bfrågor och hjälpt mig, fast den sista finputsningen har han gjort.

Igår hittade jag tillbaka rätt väg via klarastrandsleden och hör och häpna - jag börjar bli grym på fickparkering!
Ingen är stoltare än jag.

Jag kom på att jag hade typ ett par rena underkläder kvar och desto färre strumpor, eftersom jag inte hade någon ledig tvättid så fick jag sätta mig i bilen och köra till Elin och tvätta med henne.
Det är ganska mysigt att tvätta med någon annan, det borde man göra fler gånger.

Hon bjöd också på middag, hemmagjord kebabtallrik, vi kollade på Big Brother och myste.

I helgen ska jag som sagt till Göteborg, det är väldigt praktiskt att ha en moster med grym klädsmak och samma storlek som jag, är totalt oinspirerad och tryckte ner lite random kläder som jag inte tror kommer matcha.
Min galna syster vill festa på kvällen, jag vill spara mig till lördagen eftersom jag snittat ca 4-5 timmar sömn per natt denna veckan.
"Jag tänker inte sitta hemma en fredag" protesterade hon vilt som en annan fjortis när jag föreslog ett lugnt restaurangbesök, ibland kan man undra vem av oss som är 6 år äldre, jag tycker mig ana en liten 30 års kris hö-hö (förlåt, du vet att jag älskar dig)

Dagens neiiihjjjjj:
1.Det ligger utspridda nötter över mitt skrivbord som jag inte orkar städa bort
2. Min jobbdator har tydligen uppdaterat sig och vill starta om - det vill inte jag.

Kommentarer
Nathalia

Å vad kul att åka till GBG. Hoppas ni får det underbart och roligt. Älskar GBG.

Hoppas att det är bra med dig? Fick inget svar på mitt ita inlägg av dig.

Trevlig helg och ha så koj i underbara GBG.

2012-05-11 @ 11:43:24
Bloggadress: http:///nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/?tmp=27185348

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback