Fantastisk helg.

I helgen var jag ute med Anna, det var sådär euforiskt som det bara blir vissa gånger.
 
När man inte har några större förväntningar så blir kvällen ändå magisk. Vi hamnade på en DJ-tävling på Münchenbryggeriet tack vare J. Innan det sippade vi på varsit glas vin och filosoferade över livet. Inte förrän 10-11 började vi göra oss drop dead gorgeous och gav oss iväg.
 
Vi dansade, blev petade i naveln, pratade med irländare, drack alldeles för många corona som vi petade bort citronerna från. Glittrande go-go dancers och svettiga DJ's. När klockan till slut slog 5 och det var dags att gå hem satt vi inklämda i en svarttaxi och dunkade RNB-låtar från 2000-talets början, Anna viftade med händerna och skrek "do you wanna count my muneh?" och jag kände mig allmänt lycklig.
 
Sedan satt vi utanför hennes port och skrattade hysteriskt, precis som vi gjorde en varm augustikväll på en trottoarkant i Högdalen. Höga på livet.
 
Sedan fick Annas katt Robin agera Simba i lejonkungen och vi fortsatte garva åt allt och inget.
 
Hög på livet.
 
Dagen efter var jag inte lika hög på livet. Världens snurrade och vi låg parkerade i soffan hela dagen med undantag när vi gick och handlade pizza och godis. Men ändå, den baksmällan var värd besväret alla gånger om.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback