I god tid.

Status för närvarande: darrig och lätt speedad, jag har beslutat mig för att bara ta en sup mollipect idag, man blir alldeles schizig av den här medicinen.
 
Det här året har jag bestämt mig för att vara ute i god tid med allt som har med jul och nyår att göra.
Julklapparna ska inhandlas för novemberlönen och nyårsklänningen ska helst vara köpt innan den första december.
 
Tänk vad skön och avslappnade julförberedelserna kommer bli om julklapparna är köpta och klara redan innan december?
Att slippa julmusiken som går på repeat, ja den är jättefin men det är samma jävla låtar, går man i ett köpcenter i en timme hör man "White christmas" säkert över 20 gånger tills man är nära randen till psykiskt sammanbrott, för att inte tala om trängseln och alla vassa armbågar man måste fäktas mot.
 
Det enda jag önskar mig i år är ett överkast och sängkläder, så rolig är jag.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback